Bloggåret 2012 – God fortsättning på 2013!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Här är ett utdrag:

The new Boeing 787 Dreamliner can carry about 250 passengers. This blog was viewed about 1 800 times in 2012. If it were a Dreamliner, it would take about 7 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

Jag tänker inte avge några nyårslöften inför bloggåret 2013, men min vilja är att läsa fler bloggar och att ha mer dialog med läsare och andra bloggare. Jag har också uppmanat flera vänner att börja blogga och jag har också bett om gästbloggar från vänner samt att jag vill göra lite intervjuer med olika personer som kan bidra med kunskap och bra miljötips!

I mars kommer min utvärdering om året som ekopilot och hur jag och familjen kommer att gå vidare!

Tack alla läsare och gott nytt år 2013!

Lämna en kommentar

Filed under Om bloggen

Kommentera

