Alby triathlon igen

tyresö-triathlon

Glad Lisa i mål efter Tyresö triathlon

Hoppsan, har visst varit lite dålig på att skriva på ett tag. Måste bara skryta lite – jag har varit med i ett Triathlon – igen. Och nej, inte det i Stockholm i slutet av augusti, utan det Korpen-arrangerade Alby triathlon i Tyresö. Det är populärt och vi var en hel massa människor som i en kaosaktig trängsel kastade oss ut i Albysjön en solig söndag förmiddag. 400 m simning, 10 km cykel och 4 km löpning – alldeles lagom långt. Lyckling, och trött tog jag mig i mål på 55 min, 5 min fortare än förra året! Väldigt kul hade jag också. Det är så kul för det är så många olika människor alla typer av motionärer och riktigt bra stämning, rekommenderas!

Lämna en kommentar

Filed under fritid, sport

Kommentera

