Nominerad till Årets Gröna Blogg

Typiskt när jag har blivit nominerad till Årets gröna blogg så kraschar  Explorer just när jag skriver mitt inlägg. Jag får skriva om det och ta bort det konstiga inlägget som blev resultatet av det hela.

I lördags var jag på miljömässan Eco Now på Münchenbryggeriet i Stockholm och kom hem full av intryck. Jag vet knappt var jag ska börja. Jo, förresten, med att jag blev presenterad som en av de nominerade till Årets gröna blogg i kategorin Årets gröna inspiratör – jättekul! 

bloggare Eco Now

Bloggarna Karoline från Karolines vintage, Anna En kopp te och jag.

Gillar du min blogg så gå in och rösta på En lagom dos grönt. Det går att rösta en gång per dag i varje kategori och du har chans att vinna fina priser från tävlingens sponsorer.

Lämna en kommentar

Filed under Om bloggen

Kommentera

