Intervju i Tyresöradion – Det här är pinsamt, men OK då!

Gillar inte att lyssna på mig själv, det krävdes en skämskudde, men OK jag bjuder på det! Jag gör det för miljön 🙂 och för att du ska få ett gott skratt!

Tyrsöradion91,4

Lyssna på intervjun med mig på Tyresöradion 91,4: ”Leif Bratt samtalar med Lisa Månsson om hennes miljöengagemang Det har tagit sig uttryck som deltagare i kommunens ekopilotprojekt och uppstarten av en lokal ekoguide så att vi hittar Tyresöföretag som är både ekologiska och socialt justa. Till detta en egen miljöblogg. Hon brinner för ämnet.”

Glöm inte att rösta på min blogg på En lagom dos grönt

Lämna en kommentar

Filed under Ekoguiden, i media, politik och diskussioner

Kommentera

