Guide till medveten konsumtion i Tyresö och Haninge

Skärmavbild 2014-11-05 kl. 14.45.47

 

Nu äntligen är de första ekorecensionerna från Tyresö med i Ekoguiden. För Haninge har vi några på gång. Ekoguiden listar affärer, caféer och restauranger som är eko och reko, läs mer i tidigare inlägg.

Vi som skriver och recenserar är volontärer. Hittills är det jag som har skrivit, men jag har en liten supportergrupp och håller också nu i en studiecirkel så jag hoppas på mer hjälp snart. Inte minst för att recensera affärer, kaféer och restauranger i Haninge.

Listan är kort än så länge och jag vet att det finns fler ställen som förtjänar att vara med. Bor du i Haninge eller Tyresö så kom gärna med tips till mig!

Lämna en kommentar

Filed under Ekoguiden, konsumtion

Kommentera

